Nowa promocja daje klientom możliwość płacenia za abonamentpołowy ceny przez 10 miesięcy oraz bezpłatnego użytkowaniadekodera. Oprócz promowania tej oferty, realizowana właśniekampania ma za zadanie wzmocnić wizerunek Cyfry+ jako platformyoferującej bardzo dobry kontent, który można oglądać w jakościHD.
W jej ramach na antenach stacji TVP 1, TVP 2 i TVNemitowany jest spot, wyreżyserowany przez Christiana Gierycza,dyrektora artystycznego Canal+ Cyfrowego, do któregoanimacje przygotował Maciej Bałauszko z zespołu grafiki spółki. Wradiu kampania jest realizowana z wykorzystaniem 15-sekundowejreklamy, który można usłyszeć w: RMF FM, Radiu Zet, Trójce, RadiuPiN (Warszawa), Tok FM, kilku stacji z sieci Złote Przeboje, EsceWarszawa i Chilli Zet. Spot zrealizowała agencja Ogilvy Action.Media zaplanował dom mediowy MPG.

Na przełomie września i października br. Cyfra+ ruszy zkolejną kampanią realizowaną pod hasłem "Technologia iemocje", w której weźmie udział zwycięzca organizowanychlatem castingów. Odbyły się one w ramach letnich weekendowychimprez Lata przebojów Radia Zet i tygodnika "Gala". Zwycięzcawyłoniony z ponad 500 uczestników castingów zagra jedną z ról wspocie reklamowym, za którego kreację odpowiada także OgilvyAction. Reklama pojawi się w TVP 1, TVP 2 i TVN-ie. Kampania będzieobecna także w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Tok FM, Chilli Zet iRadio PiN). Mediaplanem podobnie jak w przypadku poprzedniej akcjizajął się dom MPG.











