Cyfrowy buntownik pokazuje nową twarz

Wczoraj Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem bank postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, angażując głównie użytkowników mediów społecznościowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta wczoraj kampania Alior Banku dotycząca nowej bankowości internetowej i mobilnej to pierwszy spot z serii. Przedstawia elastyczność nowego systemu, czyli jedną z jego głównych cech zobrazowanych jako gimnastyczka. Krótkie i dynamiczne filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, zwiększając tym samym zaangażowanie wśród użytkowników mediów społecznościowych.

Agencja PZL, we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia. Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co przedstawiają najnowsze materiały video. Teaser, który pojawił się w sieci jednocześnie z pierwszym spotem z cyklu, sugeruje, że przed internautami jeszcze co najmniej trzy filmy o kolejnych korzyściach nowej bankowości.

Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej  kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID. Klienci posiadający urządzenie z systemem Android/iOS z odpowiednim czytnikiem mogą bezpiecznie nie tylko logować się do aplikacji, ale również za pomocą biometrii dokonywać autoryzacji przelewów.

Jeden z materiałów video można obejrzeć już na oficjalnym kanale YouTube Alior Banku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela