W spocie Jacek Braciak jako głowa rodziny razem z dwójką dzieci wykonują kolejne obowiązki przedświąteczne, przez co nie mogą oglądać meczu. Okazuje się, że w podobnej sytuacji jest sąsiad, który musi śledzić mecz na tablecie w garażu. Ostatecznie obie rodziny razem szykują się do Bożego Narodzenia i emocjonują transmisją sportową.
Reklama prezentuje ofertę, w ramach której przy zawarciu umowy na 24 miesiące dotyczącej telewizji satelitarnej i kablowej IPTV nowy klient dostaje gratis mobilny dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO, natomiast za usługę telewizyjną nie płaci przez pierwsze 3 miesiące, a potem cena wynosi od 20 zł miesięcznie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-abonament-pakiet-internetowy-60-gb-za-25-zl-szymon-majewski-w-reklamie-wideo,7170814678824577a ##
Usługa IPTV jest oferowana przez Cyfrowy Polsat od marca br., obejmuje dostęp przez internet do 152 stacji telewizyjnych z wykorzystaniem dekodera Evobox IP. Jest skierowana do klientów internetu stacjonarnego w Netii, Plusie lub Orange o minimalnej prędkości pobierania 8 Mb/s (w przeliczeniu na jeden dekoder).

Z kolei w połowie lipca operator wprowadził do sprzedaży telewizję internetową OTT umożliwiającą odbiór ponad 100 kanałów telewizyjnych przez internet od dowolnego dostawcy (po Wi-Fi lub kablu) oraz przeznaczony do tej usługi dekoder Evobox Stream.
Jacek Braciak w reklamach Cyfrowego Polsatu występuje od wiosny br. W pierwszej kampanii z jego udziałem promowano IPTV, a w kolejnej - usługę OTT.

Działania reklamowe firmy obejmują m.in. telewizję, internet, prasę oraz jej punkty sprzedaży. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland, za produkcję - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.











