Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)

Cyfrowy Polsat ruszył z kampaniami promującymi nową ofertę telewizyjną oraz ofertę internetową platformy. Działania obejmują telewizję i radio.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania odświeżonej oferty pakietów telewizyjnych (więcej na ten temat) realizowana jest pod hasłem “Nowy Cyfrowy Polsat” i podkreśla, że kanały HD dostępne są teraz w każdym pakiecie, a użytkownik ma dużą swobodę w kształtowaniu swojej oferty. Spoty telewizyjne opierają się na rodzinie.

 

Z kolei akcja promocyjna poświęcona internetowi promuje bieżące korzyści oferty i realizowana jest pod hasłem "Drugie tyle w prezencie", a spot także zrealizowano w scenerii rodzinnej.

Obie kampanie realizowane są w kanałach TVP, TVN i Polsatu, w stacjach tematycznych z pakietu At Media, a także w trzech rozgłośniach radiowych (Radio Zet, RMF FM, i Złote Przeboje).

Kreację obu akcji przygotowała agencja Clos Brothers, zaś media do nich zakupił PHD Media Direction. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska