Cyfrowy Polsat z multiroomem na cztery telewizory i nowymi promocjami

Platforma Cyfrowy Polsat udostępniła nową wersję usługi Multiroom HD, która pozwala na korzystanie z pakietów telewizyjnych na czterech telewizorach. Wprowadzono także kolejne oferty promocyjne i wystartowała nowa kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Cyfrowy Polsat z multiroomem na cztery telewizory i nowymi promocjami

Usługa Multiroom HD z trzema dodatkowymi dekoderami jest dostępna dla abonentów i nowych klientów, którzy wybiorą pakiety od Familijnego HD. Koszt usługi z jednym dekoderem zależy od posiadanego pakietu kanałów, a każdy kolejny dekoder to wydatek na poziomie 5 zł miesięcznie. W ramach usługi dostępne są dekodery produkcji Cyfrowego Polsatu: Mini HD 2000 oraz HD 3000 - jednorazowy koszt udostępnienia każdego z tych urządzeń to 29 zł.

W ofertach „Trafny wybór”, skierowanych do abonentów zainteresowanych zmianą operatora, klienci, którzy wybiorą co najmniej pakiet Familijny Max HD za 49,90 zł, za drugi i trzeci dekoder w usłudze Multiroom HD nie będą wnosić miesięcznych opłat. Natomiast użytkownicy, którzy zdecydują się na pakiet z miesięcznym abonamentem w minimalnej wysokości 79,90 zł, za usługę Multiroom HD na trzech dodatkowych dekoderach zapłacą 5 zł miesięcznie.

Usługa Multiroom HD w Cyfrowym Polsacie nie wymaga łączenia dekoderów w sieć. Okresowo wymagana będzie jedynie aktywacja dekoderów dedykowanych do usługi Multiroom HD za pomocą karty z urządzenia głównego.

W ramach aktualnych promocji do pakietu Familijnego Max HD (49,90 zł) klient może otrzymać trzy pakiety dodatkowe - Film HD, Cinemax HD i Sport HD - za 10 zł miesięcznie  Mogą oni też wybrać ofertę Premium m.in. z pakietami HBO HD i Cinemax HD oraz serwisami HBO GO i Ipla Mix na cały okres trwania umowy za 89,90 zł  miesięcznie.

Rozszerzoną usługę Multiroom HD oraz ofertę telewizyjną Cyfrowego Polsatu promuje nowa kampania reklamowa. Jest ona prowadzona na antenach ponad 30 kanałów telewizyjnych, w tym stacji Grupy Polsat, oraz w internecie, m.in. na portalach ogólnotematycznych, w serwisach Ipla i Netshare oraz w wyszukiwarkach.

Cyfrowy Polsat na koniec ub.r. miał 3,53 mln abonentów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii