Czarne prognozy dla prasy codziennej

Aż o 45,2 procenta w latach 2005 - 2012 zmniejszą się dochody zreklam amerykańskich gazet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Już w 2008 roku dochody te spadły o 16,4 procenta, do poziomu37,9 miliarda dolarów. Bieżący rok ma przynieść spadek o 15,9procenta, a w latach 2010, 2011 i 2012 kolejno o 5,3, 3,6 i 2,5procenta - prognozuje firma eMarketer.

W roku 2012 dochody z reklam prasy codziennej w USA mają wynieść28,4 miliarda dolarów. To niewiele ponad połowa w porównaniu znajlepszym dla tego rynku rokiem 2005 (49,4 miliarda dolarów).

Ratunkiem na spadające wpływy z reklam miał dla prasy byćinternet. Tutaj jednak po kilku dobrych latach również przychodzirecesja. Analitycy eMarketera szacują, że w ubiegłym roku dochodyamerykańskich gazet z reklam online zmniejszyły się o 0,4 procentawobec roku 2007 (z 3,17 do 3,15 miliarda dolarów), a w roku 2009spadną one o kolejne 4,7 procenta (do 3,01 miliarda dolarów).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7