Czart będzie reklamować atrakcje turystyczne Wielkopolski

Agencja Czart wygrała przetarg na strategię i kreację przyszłorocznej kampanii promującej atrakcje i wizerunek turystyczny Wielkopolski. Budżet akcji, organizowanej przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, to 1,6 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej prezentowane będą m.in. Kalisz jako najstarsze miasto w Polsce, inne miejsca tego regionu związane z Piastami oraz zabytkowe szlaki kolejowe. Akcja, zaplanowana na cały przyszły rok, będzie prowadzona m.in. w internecie, przy czym szczegółowy mediaplan zostanie dopiero ustalony. Projekt jest częścią programu „Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce”  współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Czart, która zdobyła to zlecenie w przetargu. W firmie projektem kierują graphic designer Anna Weber i creative director Tomasz Kowaluk. Niektóre konkretnie działania w ramach akcji będą realizować firmy wybrane w osobnych przetargach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski