Czart będzie reklamować atrakcje turystyczne Wielkopolski

Agencja Czart wygrała przetarg na strategię i kreację przyszłorocznej kampanii promującej atrakcje i wizerunek turystyczny Wielkopolski. Budżet akcji, organizowanej przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, to 1,6 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej prezentowane będą m.in. Kalisz jako najstarsze miasto w Polsce, inne miejsca tego regionu związane z Piastami oraz zabytkowe szlaki kolejowe. Akcja, zaplanowana na cały przyszły rok, będzie prowadzona m.in. w internecie, przy czym szczegółowy mediaplan zostanie dopiero ustalony. Projekt jest częścią programu „Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce”  współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Czart, która zdobyła to zlecenie w przetargu. W firmie projektem kierują graphic designer Anna Weber i creative director Tomasz Kowaluk. Niektóre konkretnie działania w ramach akcji będą realizować firmy wybrane w osobnych przetargach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych