Czas biegnący wstecz w reklamie Reeboka (wideo)

W nowym spocie reklamowym marka Reebok przekonuje, że przez całe życie powinniśmy dbać o nasze ciało i kondycję. Wykorzystuje przy tym ciekawy trik pokazujący życie biegaczki opowiedziane wstecz od wieku dojrzałego aż do lat dziecięcych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W swoim spocie Reebok podaje, że przeciętna długość ludzkiego życia wynosi 25 915 dni. Warto więc jego część poświęcić na aktywność i sport.

Bohaterką przewrotnej reklamy znanej marki sportowej jest kobieta, której pasją jest bieganie. Widz spotu spotyka biegaczkę w momencie, gdy jako pani w średnim wieku bierze udział w jednym z najtrudniejszych wyzwań – organizowanym przez Reeboka Spartan Race.

Dalsze kadry filmiku cofają widza w czasie przedstawiając bohaterkę, która jest coraz młodsza, a jej zapał do biegania wciąż ten sam. Kobieta ćwiczy pchając przed sobą wózek z dzieckiem, a kilka lat wcześniej podczas joggingu w lesie napotyka niedźwiedzia. Czas cofa się dalej i w końcu biegaczka staje się małą dziewczynką, która najbardziej w życiu lubi... beigać.

 

- Idea opowiedzenia historii z perspektywy jednego człowieka jest bardzo kusząca - podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Yan Martin, wiceprezes ds. komunikacji w Reebok. - W naszych poprzednich reklamach często pokazywaliśmy bohaterów w jednym ważnym dla nich momencie, tutaj mamy do czynienia z całym życiem, którego sport jest nieodłączną częścią.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Venables Bell & Partners.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji