“Czas honoru” przegrywa tylko z tanecznym show TVN-u

Trzeci sezon “Czasu honoru” śledzi w TVP 2 nieco więcej osób niż oglądało drugą serią produkcji. Gdy Dwójka w niedziele o 21.05 nadaje serial, więcej widzów od niego śledzi tylko “Taniec z gwiazdami” TVN-u.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków trzeciej serii “Czasu honoru” wyniosła 2,39 mln osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych dla Wirtualnemedia.pl. Daje to stacji 15,35 proc. udziału w grupie 4+ i 14,88 proc. w 16-49.

W czasie emisji “Czasu honoru” większą widownię od Dwójki ma jedynie TVN. Nadaje ona głównie “Taniec z gwiazdami”, co daje tej stacji 27, 50 proc. Za TVP 2 plasują się: Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, mecz siatkówki; 15,01 proc.) i TVP 1 (końcówka “Miłości nad rozlewiskiem”, filmy fabularne; 11,32 proc.). W grupie komercyjnej jednak Dwójka jest trzecia, bo oprócz TVN wyprzedza ją tu także Polsat.

Rok temu, w tym samym paśmie TVP 2 nadawała drugi sezon serialu. Po pokazaniu trzech odcinków (jeden z nich pokazano wyjątkowo o 19.05), średnia oglądalność tamtej serii wyniosła 2,13 mln osób, co dało kanałowi odpowiednio 14,03 proc. i 13,63 proc. udziału.

“Czas honoru” największą popularnością cieszy się wśród kobiet, widzów w średnim wieku i starszych, mieszkańców wsi i średnich miast.

Oglądalność “Czas honoru" odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni produkcji 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii