„Czas na siłę kobiecości” ponownie w kampanii Falvitu (wideo)

Pod hasłem „Czas na siłę kobiecości” ruszyła kolejna kampania reklamowa suplementów diety Falvit. Akcję na zlecenie koncernu Valeant, do którego należy produkująca Falvit Jelfa, przygotowały firmy Marketing & Communications Consultants, Propeller Film i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Obecna kampania suplementów diety Falvit podkreśla, że wspierają one kobietę na każdym etapie życia. Marka obejmuje bowiem Falvit - przeznaczony dla dla kobiet w wieku 25-45 lat, Falvit mama - dla kobiet w ciąży i karmiących piersią oraz Falvit estro+ - dla kobiet w okresie menopauzy.

W ramach kampanii 30- i 15-sekundowe spoty do 30 marca będą emitowane ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus. Reklamy nakręcił i wyreżyserował Adam Chmielecki, a ich realizacją zajął się dom produkcyjny Propeller Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"