Czas reklamowy w trakcie Super Bowl prawie wyprzedany

Telewizja Fox prawie całkowicie wyprzedała czas reklamowy w trakcieprzyszłorocznego Super Bowl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według źródeł zaznajomionych ze sprawą, na ponad trzy miesiąceprzed finałem rozgrywek zawodowej ligi footballu amerykańskiegoNFL, stacja sprzedała już około 90 procent z 63 półminutowychspotów reklamowych, przeznaczonych do emisji w trakcie Super Bowl -informuje serwis Advertising Age.

Doniesienia te kontrastują z poprzednimi latami, gdy stacje, naktórych antenie transmitowana była impreza, do ostatnich dni przedimprezą miały jeszcze wolne miejsca dla reklamodawców. Dlaprzykładu, w zeszłym roku CBS do połowy stycznia sprzedała tylko 42spoty.

Obecnie cena za jeden z pozostałych do wykupienia 30-sekundowychspotów reklamowych w trakcie Super Bowl, dochodzi już do poziomu2,7 miliona dolarów.

Finał rozgrywek NFL odbędzie się 3 lutego przyszłego roku.

źródło: Advertising Age

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"