Trwający prawe minutę spot pokazuje doświadczenia kilku osób związane z kosztowaniem po raz pierwszy rozmaitych produktów.
W reklamie jest m.in. kobieta próbująca po raz pierwszy ośmiornicy, dziewczynka łykająca ostrygę, babcia poczęstowana cukierkami Pop Rocks czy niemowlę liżące cytrynę.
Reakcje bohaterów reklamy są gwałtowne i negatywne, o czym świadczą ich skrzywione twarze wyrażające niesmak, czasem wręcz wstręt.
Na końcu spotu pojawia się jego ostatnia bohaterka - kilkuletnia dziewczynka biorąca po raz pierwszy od mamy kostkę czekolady Milka. Po włożeniu jej do ust na twarzy dziecka pojawia się szeroki uśmiech, zupełnie różny od poprzednich reakcji pokazanych w reklamie.

Za kreację kampanii „First Tastes” („Pierwsze smaki”) oraz towarzyszącego jej spotu jest odpowiedzialna agencja Buzzman Paris. Kampania będzie prowadzona w wybranych krajach europejskich m.in. we Włoszech, Francji, Czechach, Holandii, Hiszpanii i w Niemczech, a także w Polsce.











