Czekoladowe Pisanki w wielkanocnej kampanii Wedla

W internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła wielkanocna kampania słodyczy Wedla. Akcję przygotowały firmy MRM Worldwide, Saatchi&Saatchi Digital, Huddleston, ZenithOptimedia i 24/7PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach świątecznej kampanii Wedla Czekoladowe Pisanki tej marki są dostępne w specjalnych, świątecznych opakowaniach. Wspierają je działania reklamowe pod hasłem „Razem na Święta”, które są prowadzone w oparciu o konwencję „Wedel. Fabryka Przyjemności” mającą na celu wzmocnienie wizerunku Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji tej marki.

Jednym z głównych elementów akcji jest gra miejska „Gdzie Wedel ukrył Złotą Pisankę?”, która w niedzielę 17 kwietnia odbędzie się w Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Każdy biorący udział w zabawie otrzyma dziennik zadań oraz mapkę z oznaczonymi punktami gry i wyruszy na poszukiwanie przygód i skarbu. Gra jest również dostępna w wersji internetowej – jako aplikacja w serwisach zlappisanki.pl i wedel.pl, a także dla użytkowników telefonów iPhone i odtwarzaczy iPod Touch.

grafika

Ponadto kampania reklamowa obejmuje punkty sprzedaży (stojaki, displaye, taśmy do ekspozycji paletowych) oraz outdoor. Kreację outdoorową przygotowała agencja Huddleston, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Internetową grę „Złap pisanki” stworzyła agencja MRM Worldwide, a jej aktywacją w social media i innymi działaniami w tym kanale zajmuje się agencja Saatchi&Saatchi Digital. Natomiast za gry miejskie oraz pozostałe działania PR odpowiada agencja 24/7PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"