- Siła Prince Polo tkwi w jego prostocie. Od lat jest wybierany przez Polaków właśnie dlatego, że niczego nie udaje i jest autentyczne. Wierzymy także, że również w codziennym życiu swoich przyjaciół cenimy za to kim są, a nie za to kim chcieliby lub mogliby być - i z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy Czesława Mozila. Jest on ciekawą osobą, autentyczną nie tylko przez swoją muzykę, ale też podejście do życia - opisuje przekaz kampanii Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak Czesław Mozila w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka osoby przypominające Elvisa Presleya, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. Wszystkim wydaje się, że sam tylko wcielił się w rolę Mozila, tymczasem piosenkarz podkreśla, że po prostu jest sobą.

Zeszłoroczna akcja reklamująca Prince Polo była prowadzona pod hasłem „Sam wiesz, co dobre”. Konkurencyjne wafelki Grześki są obecnie promowane w loterii pod hasłem „Dziecku odmówisz?”.
W ramach obecnej kampanii 4 kwietnia na stronie Princepolo.pl zacznie się konkurs dla konsumentów „Wyraź autentyczne emocje”, w którym zadaniem będzie pokazanie swoich spontanicznych uczuć. Za realizację konkursu odpowiada agencja IQ Marketing.
Czesław Mozil w 2013 roku wystąpił w kilku kampaniach Play, a dwa lata temu razem z Marcinem Prokopem reklamował T-Mobile Polska. Od jesieni ub.r. prowadzi w Radiu ZET program „Bumerang Czesława”, który od lutego br. jest emitowany cztery razy w tygodniu.
Nowa kampania reklamująca Prince Polo jest prowadzona od 28 marca, obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Brain. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat (czyli Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński), a wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za aktywności w social media odpowiada agencja SMG Liquid Thread, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska, a za działania PR - agencja Big Picture.











