Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polskioddział agencji reklamowej Publicis. Głównymi adresatami przekazusą młodzi ludzie, chętnie celebrujący Dzień Zakochanych.
Nowy spot reklamowy Tic Tac będzie emitowany w telewizji, wtakich stacjach jak: TVP 1 i TVP 2, Polsat, TV4, TVN, akorespondująca z reklamą kreacja pojawi się na łamach prasy wtytułach Twist, Bravo, Avanti, Joy, Cosmopolitan, Party, Popcorn,Dziewczyna, Cogito.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.
Kampania - Tic-Tac Walentynki
Klient: Tic Tac
Przedstawiciel klienta:
Magdalena Łącka - Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Adam Miecznikowski - Group Account DirectorMagda Niechwiej - Account ManagerKatarzyna Dąbrowska - Account Executive
Kreacja:Sławek Figura - Senior Art DirectorJoanna Szymczyk - Copywriter

Produkcja TV:Cezary Szostek
Dom Mediowy: Carat Polska
Początek kampanii: 20 stycznia 2008 r.











