Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!

Teraz przy zakupie drażetek Tic Tac na kupującego czeka prezent -zawieszka na telefon komórkowy w kształcie serduszka, w jednym zczterech kolorów do wyboru. Promocję przygotowała firma Ferrero zmyślą o zbliżającym się dniu Św. Walentego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polskioddział agencji reklamowej Publicis. Głównymi adresatami przekazusą młodzi ludzie, chętnie celebrujący Dzień Zakochanych.

Nowy spot reklamowy Tic Tac będzie emitowany w telewizji, wtakich stacjach jak: TVP 1 i TVP 2, Polsat, TV4, TVN, akorespondująca z reklamą kreacja pojawi się na łamach prasy wtytułach Twist, Bravo, Avanti, Joy, Cosmopolitan, Party, Popcorn,Dziewczyna, Cogito.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.

Kampania - Tic-Tac Walentynki

Klient: Tic Tac

Przedstawiciel klienta:

Magdalena Łącka - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Adam Miecznikowski - Group Account DirectorMagda Niechwiej - Account ManagerKatarzyna Dąbrowska - Account Executive

Kreacja:Sławek Figura - Senior Art DirectorJoanna Szymczyk - Copywriter

Produkcja TV:Cezary Szostek

Dom Mediowy: Carat Polska

Początek kampanii: 20 stycznia 2008 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii