„Czyste złoto, czysty Luksus” w promocji Luksusowej

Pod hasłem „Czyste złoto, czysty Luksus” ruszyła promocja wódki Luksusowej (Wyborowa SA). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Lowe GGK i Lowe Activation.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Czyste złoto, czysty Luksus” nagrodami są miniaturki butelki Luksusowej wykonane z prawdziwego złota oraz sztaba złota. Ma to na celu maksymalne przyciągniecie uwagi klientów oraz podkreślenie wysokiej jakości Luksusowej.

grafika

Promocję - której realizacją zajmuje się agencja Lowe Activation - wspierają w punktach sprzedaży reklamy POS oraz złote kartony na butelki. Kreację tych materiałów, podobnie jak pomysł całej akcji, przygotowała agencja Lowe GGK.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"