Czytnik Amazon Kindle z kartą World MasterCard w mBanku

Nowoczesny mol książkowy znajdzie w mBanku coś dla siebie. Posiadacz karty kredytowej World MasterCard może wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest nowoczesny czytnik e-booków Amazon Kindle 4.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs, w którym można wygrać czytnik e-booków, to kolejna atrakcja dla posiadaczy karty World MasterCard. W ramach programu World MasterCard Rewards klienci za każdą zrealizowaną transakcje bezgotowkowa otrzymują punkty, które wymieniają na nagrody.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy złożyć wniosek o kartę World MasterCard, dokonać nią transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 300 zł oraz wysłać SMS ze zgłoszeniem w jednym z podanych terminów: 30 kwietnia, 14 maja lub 31 maja 2012 r.

Czytnik Amazon Kindle 4 trafi do 1 tys. osób, które w powyższych dniach jako pierwsze wyślą SMS-a oraz spełnią warunki konkursu.

- Dane rynkowe jasno pokazują, że rynek tabletów i czytników e-booków rośnie w zawrotnym tempie. Co kwartał na całym świecie przybywa ponad 10 mln użytkowników tego sprzętu (dane za IDC, 4 Q 2011 r.) – tłumaczy Ewelina Filipiak z mBanku, odpowiedzialna za wdrożenie konkursu -  Wiemy też, że klienci mBanku należą do grona osób szczególnie otwartych na nowe technologie, dlatego sądzimy, że ta nagroda  przypadnie im do gustu  – dodaje Filipiak.

Czytniki Kindle mogą wygrać także klienci MultiBanku posiadający i wnioskujący o karty World.

Poza konkursem, klienci posiadający karty World MasterCard, mają do dyspozycji:

  • program lojalnościowy World MasterCard Rewards, w ramach, którego za transakcje bezgotówkowe klient otrzymuje punkty (każde wydane 5 zł to 1 punkt w programie). Na powitanie w programie, klient mBanku otrzymuje 1 tys. punktów,
  • program rabatowy mBanku ze zniżkami nawet do 50 proc. w ponad 2,5 tys. sklepów na terenie kraju,
  • bezpłatne ubezpieczenie w ramach Pakietu Travel World z całodobową usługą concierge.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele