Da Grasso na nowo - zmienia logo, hasło i wystrój pizzerii

Sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła rebranding, obejmujący wprowadzenie nowego logo i hasła promocyjnego („Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”) oraz zmianę aranżacji wszystkich lokali.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy logotyp Da Grasso ma okrągły kształt, a nie jak poprzedni  - prostokąta o zaokrąglonych rogach. Nazwa sieci jest zapisana inną czcionką. Nie zmienił się natomiast układ kolorystyczny znaku.

Jednocześnie Da Grasso zyskało hasło promocyjne „Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”. Odtąd działania marketingowe wszystkich lokali sieci będą przygotowywane przez centralę firmy we współpracy z partnerami, dzięki czemu staną się spójne.

grafika

Ponadto zmianie ulega aranżacja wszystkich lokali Da Grasso. Jej modyfikacja w całej Polsce potrwa około 12 miesięcy.

Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Da Grasso. Decyzja o zmianie wizerunku wynika z badania, które przeprowadzono wśród franczyzobiorców i klientów sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"