Dafi zachęca w nowej reklamie, by "sięgać po czystą radość"

Marka filtrów do wody Dafi (Formaster Group) rusza z nową kampanią reklamową, w której pokazuje, że szczęście jest na wyciągnięcie ręki. Hasło akcji przygotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi. brzmi „Sięgnij po czystą radość”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dafi zachęca w nowej reklamie, by "sięgać po czystą radość"

W swojej poprzedniej kampanii reklamowej marka Dafi przestrzegała przed negatywnymi konsekwencjami i edukowała o zagrożeniach, jakie niesie za sobą nieodpowiedzialne korzystanie z zasobów Ziemi. „Kosmiczne Wyzwanie” zachęcało do refleksji nad przyszłością naszej planety i jej mieszkańców.

W tym roku marka Dafi przenosi nas do całkiem nowej rzeczywistości, która powstała dzięki temu, że ludzkość zobaczyła swoje błędy i rażące nadużycia w stosunku do środowiska.

- Zależy nam na tym, aby ludzie doceniali to, co proste, ale również i to, co mamy najbliżej – czyli siebie nawzajem. Życie w zgodzie z samym sobą jest równoznaczne z życiem w harmonii z otaczającą nas przyrodą. Dlatego nie zdecydowaliśmy się na agresywną promocję naszych produktów. Są one punktami odniesienia do życia codziennego nas wszystkich. Towarzyszą nam wszędzie – w domu, w pracy, szkole, jednocześnie niosąc czystą radość – wodę - mówi Katarzyna Bursztein, dyrektor marketingu firmy Formaster Group, właściciela marki Dafi.

Za przygotowanie koncepcji kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Natomiast zamysł i plan działań promocyjnych powstał przy ścisłej współpracy z marką Dafi. O oprawę muzyczną i produkcję coveru zadbała firma Sirens.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"