Dailies reklamowane „na dobry start aktywnego dnia” (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa soczewek kontaktowych Dailies produkowanych przez firmę Alcon (dawniej Ciba Vision). Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jednodniowych soczewek kontaktowych Dailies ma na celu zachęcenie do ich wypróbowania użytkowników okularów. To pierwsza akcja reklamowa Dailises obejmująca telewizję.

Kampanii, przebiegającej pod hasłem „Załóż Dailies na dobry start aktywnego dnia”, towarzyszy promocja w salonach optycznych oferujących badanie wzroku w atrakcyjnej cenie oraz gratisowe opakowania soczewek Dailies. Ponadto każdy, kto pobierze skierowanie na badania ze strony dailiesplus.pl, może za darmo przetestować te soczewki.

Kampania oprócz telewizji (TVN, kanały tematyczne z oferty Discovery i Atmediów) jest prowadzona w internecie (Onet, Google, strony z sieci 4clover, Evolution Media, Arbo, Novem i Afilo) oraz salonach optycznych (materiały POS). Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Walk Creative, która przygotowała również stronę internetową Dailies, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu