"Danie na ciepło" - nowa linia Bonduelle od Czteryczwarte

Na rynek trafiła nowa linia produktów marki Bonduelle - "Danie na ciepło". Za jej projekt odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Danie na ciepło" - nowa linia Bonduelle od Czteryczwarte

Linię "Danie na ciepło" tworzą produkty przeznaczone do spożycia na ciepło w formie dania, w tym Polska fasolka po bretońsku, Teksańska fasolka "Cayenne”, Amerykańska fasolka barbecie, Meksykańskie chili con carne oraz indyjska fasolka curry. Zostały one wyodrębnione spośród dotychczasowej oferty warzyw apertyzowanych marki Bonduelle.

Linia jest dostępna w puszkach oraz słoikach, które w sklepach można znaleźć wśród dań gotowych. Głównym elementem graficznym jest sama potrawa przedstawiona na talerzu z ornamentami nawiązującymi do specyfiki produktu, czyli kraju, z którego receptura pochodzi. Projekt wzbogacono o rozwiązania i elementy wprowadzające kontekst domowy, takie jak łyżka, odpowiednie tło czy zeszyt z przepisem na tyle etykiety.

grafika
grafika

Stworzenie linii "Danie na ciepło" to początek dłuższej współpracy Czteryczwarte Brand Design z Bonduelle.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela