Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem

Pracę w agencji social mediowej Fenomem zaczęli Daniel Biegaj (poprzednio pracujący w Netii), Michał Brzeczkowski (poprzednio w PLL LOT) oraz Michał Tomaszewski (poprzednio w Nowej Erze). Z kolei Maria Łukasik objęła nową funkcję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski w agencji Fenomem
Od lewej: Daniel Biegaj, Michał Brzeczkowski i Michał Tomaszewski

Daniel Biegaj przez ostatnie półtora roku ściśle współpracował z agencją Fenomem z ramienia Netii, gdzie jako kierownik zespołu ds. komunikacji online był odpowiedzialny za pełną komunikację internetową marek (zarówno w sektorze B2C, jak i B2B). Wcześniej zajmował się m.in. trade marketingiem i visual merchandisingiem w Europie Środkowo-Wschodniej dla Levi’s Strauss, zarządzaniem marketingiem sieci centrów handlowych Atrium oraz zarządzaniem marką 5.10.15

W agencji objął funkcję business development directora w nowo utworzonym zespole new businessowym. Będzie odpowiedzialny za budowanie nowych kompetencji w zespole, rozwój usług oraz rekomendacje dotyczące inwestycji.

Do zespołu new businessowego dołączyła Maria Łukasik, obejmując stanowisko new business managera. Poprzednio jako account manager zajmowała się w Fenomem obsługą jednego z największych klientów - Wizz Air. W agencji pracuje od półtora roku, wcześniej była związana z firmami Bageterie Boulevard i Headlines Porter Novelli.

Michał Brzeczkowski przejął w Fenomem obsługę accouncką Wizz Air. Poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję social media & marketing specialist w PLL LOT. Wcześniej pracował m.in. w kilku agencjach PR-owych, realizując projekty dla marek lokalnych i globalnych.

Z kolei Michał Tomaszewski będzie w Fenomem prowadził działania PR dla marek Carex i Luksja (należących do PZ Cussons). Poprzednio przez 7 lat pracował w wydawnictwie Nowa Era, gdzie odpowiadał za promocję książek z dziedzin humanistycznych i artystycznych. Wcześniej zajmował się zarządzaniem produktem wydawniczym w Agorze i Wydawnictwie Prószyński i S-ka oraz pracował jako analityk badań jakościowych w SMG/KRC Millward Brown.

Zatrudnienie Biegaja, Brzeczkowskiego i Tomaszewskiego to kolejne w ostatnim okresie wzmocnienia personalne Fenomem - od początku ub.r. zespół agencji zwiększył się z 19 do 47 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?