W nowej roli Daniela Idi będzie odgrywać kluczową rolę budowaniu strategii rozwoju marki, dostarczaniu klientom oraz partnerom biznesowym produktów zgodnych z filozofią marki.
Motorola obecnie realizuje swój plan wzrostu w regionie EMEA, oczekując na zakończenie bieżącego roku kalendarzowego (FY24) i nowe możliwości umocnienia swojej rynkowej pozycji w nadchodzącym roku obrotowym (FY25).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/motorola-motorola-edge-40-neo-smartfon-krzysztof-zalewski-ola-adamska-kasix ##
Daniela Idi w Grupie Lenovo
Zanim dołączyła do Lenovo, Daniela Idi pracowała w międzynarodowych firmach z branży modowej oraz dóbr luksusowych (LVMH Group, Coty Inc. oraz Luxottica Group). Jej doświadczenie obejmuje również portfolio z sektora nowych technologii. Od 2016 roku zajmuje się opracowywaniem strategii rynkowych zarówno dla smartfonów, jak i komputerów PC.

– Obserwując z perspektywy mojej pracy w Lenovo jak duży sukces odniosła Motorola w ciągu ostatnich czterech lat, wierzę, że marka jest obecnie w jak najlepszej formie, aby ten wzrost kontynuować. Dysponujemy fantastyczną linią produktów, wzorcowym w branży podejściem do innowacji oraz znakomitymi partnerami, takimi jak Instytut Pantone. Myślę, że z moją pasją i doświadczeniem w segmentach technologii oraz lifestyle, będę mogła się przyczynić do tego, że Motorola stanie się jednym z liderów branży mobilnej - powiedziała Daniela Idi.
Motorola jest częścią Lenovo Inteligent Devices Group – jednostki biznesowej obejmującej operacje Lenovo w segmencie PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group.











