Kampania reklamowa wprowadzająca Danacol ma uświadomić, jakpowszechny jest problem podwyższonego poziomu cholesterolu we krwiu osób powyżej 40. roku życia. Dlatego jej przekaz skierowany jestprzede wszystkim do osób z tej grupy wiekowej borykających się z tąprzypadłością. Reklamy mają je przekonać, że najprostszym sposobemwalki z cholesterolem jest zmiana sposobu żywienia, w tymkonsumpcja produktów spożywczych obniżających jego poziom. Ponadtow kampanii prasowej nacisk kładziony jest na fakt, że ten problem wrównym stopniu dotyka kobiety i mężczyzn.
Rozpoczęte na początku czerwca działania reklamowe Danacoluobejmują większość środków przekazu: telewizję, prasę (tygodniki imiesięczniki) i internet. Natomiast od 1 lipca emitowana jestpolska wersja telewizyjnego spotu reklamowego, który w czerwcumożna było oglądać w wersji dubbingowanej.

Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam.











