Danone rewiduje medialne zobowiązania

Grupa Danone rozpoczęła przegląd swoich globalnych zobowiązańmedialnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Francuski koncern spożywczy na promocję w mediach przeznaczaokoło 500 milionów dolarów rocznie.

Amerykański budżet medialny firmy obsługiwany jest aktualnieprzez dom mediowy MPG, który według źródeł bierze udział wprzeglądzie, a do rywalizacji z nim staną m.in. Carat iMediaedge:cia. Z danych firmy badawczej TNS wynika, że w ubiegłymroku Danone wydał na reklamy za oceanem 140 milionów dolarów.

Ostatni raz koncern rewidował swoje zobowiązania medialne wlatach 2005 i 2006. Wówczas wybierał on agencje oddzielnie nakażdym z rynków i teraz ma zastosować podobną strategię.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"