Daria Soroka specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru energetyki odnawialnej. Odpowiadała za komunikację korporacyjną francuskiego producenta OZE, firmy Qair Polska. Budowała strategię komunikacji pionierskich kontraktów sprzedaży energii odnawialnej w formule cPPA, których moc sięga 4 TWh. Prowadziła konsultacje społeczne wielkoskalowych inwestycji OZE w regionach oraz była częścią zespołu PR kryzysowego.
Soroka wcześniej prowadziła kampanie PR dla znanych marek z branży kultury m.in.: HBO Polska, PWN, Muzeum Powstania Warszawskiego. Wspierała komunikację najpopularniejszych polskich seriali oraz międzynarodowych produkcji, m.in. "Gry o tron" czy "Wielkich kłamstewek". Promowała płyty i koncerty organizowane przez Muzeum Powstawania Warszawskiego upamiętniające rocznicę wybuchu 1 sierpnia, ale także wspierała komunikacyjnie aktorów: Kasię Smutniak, Irenę Melcer, Ksawerego Szlenkiera, Tomasza Włosoka.

W first aid communication team Soroka dołącza do zespołu Agnieszki Mroczek, strategy director&partner, który prowadzi komunikację korporacyjną dla firm z branży transportowej oraz energetycznej m.in. dla Ørsted.











