– Kampania telewizyjna „Instinct, by David Beckham” jest doskonale uzupełniona przez kampanię prasową, w której widzimy wizerunek Davida na tle odchodzącej burzy. Zdjęcie do tej reklamy wykonała Annie Leibovitz – powiedziała "Briefowi" Dorota Sekulska, media&public relations manager w Coty Polska.
Tytuł kampanii Instinct, by David Becham.Cel kampanii: wprowadzenie na rynek nowego męskiego zapachu, budowanie selektywnego wizerunku marki. Czas trwania: kampania rozpoczęła się w drugiej połowie listopada. Grupa docelowa: mężczyźni 16-39, mieszkający w miastach. Kreacja: David Beckham stoi na pustyni, kiedy rozpoczyna się burza. Na jego twarzy widać zmagania z żywiołem, jednak finalnie zwycięża. Pod koniec reklamy David uwodzi czarującym uśmiechem i pokazuje się flakon jego pierwszej wody toaletowej Instinct Klient: Coty Polska Sp. z o.o. Agencja: adaptacja – Testardo Red Cell Branża: perfumy męskie, kosmetyki Typ kampanii: wizerunkowa Dom mediowy: Mediaedge:cia Media: TVN, TVP, Polsat, TVN7, TV4, stacje niszowe w tym sponsoring na TVN Turbo.












