„Dbaj i wygrywaj” w promocji Nivea (wideo)

Pod hasłem „Dbaj z Nivea i wygrywaj” ruszyła loteria promująca damskie i dziecięce kosmetyki Nivea. Akcję - realizowaną przez dział marketingu Nivea Polska wspólnie z agencją Aspe - wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Draft FCB i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach startującej właśnie promocji należy kupić dowolny produkt damski lub dziecięcy Nivea i kod z jego naklejki zarejestrować na stronie Nivea.pl/promocja. Każdy kod oznacza określoną liczbę punktów, które dają szanse na zdobycie nagród (po zebraniu 50 punktów bierze udział w losowaniu nagród dziennych, a po zgromadzeniu ich 100 - w losowaniu tygodniowym i finałowym). Im więcej zebranych punktów, tym większa szansa na wygraną, przy czym punkty raz wykorzystane w losowaniu nie biorą udziału w następnym, z wyjątkiem losowania finałowego, w którym sumuje się wszystkie punkty zebrane w trakcie trwania promocji. Codziennie losowanych jest 30 zestawów kosmetyków Nivea, co tydzień - 3 karty przedpłacone o wartości 5 000, a w finale - 260 tys. zł.

Loteria potrwa do 10 listopada. Za jej koncepcję i obsługę odpowiada agencja ASPE wspólnie z działem marketingu Nivea Polska.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (10-sekundowy dodatek do spotów Nivea Stress Protect, Nivea Soft i Nivea Diamond Volume), internet oraz sklepy (materiały POS). Kreacją reklam zajęła się agencja DraftFCB, spoty wyprodukowała firma Garaż Miejsce Filmowe, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu