DDB przygotowuje globalną kampanię dla Bridgestone

Berlińskie biuro agencji reklamowej DDB pracuje nad nową globalnąkampanią dla firmy Bridgestone.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która obejmować będzie głównie reklamy w telewizji iprasie, wystartuje w maju na rynku amerykańskim, europejskim,chińskim oraz japońskim.

W walce o prawo do przygotowania kampanii dla japońskiegoproducenta opon należąca do Omnicom Group agencja DDB pokonałaDentsu, Hakuhodo oraz The Richards Group.

Wszystkie wyżej wymienione firmy pracują dla Bridgestone wróżnych regionach świata. Na naszym kontynencie kreatywne obowiązkipełni biuro DDB w Brukseli.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?