DDB Warszawa rozpoczyna współpracę z Fundacją Biedronki

Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na kampanię społeczną dla Fundacji Biedronki (Jeronimo Martins Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa rozpoczyna współpracę z Fundacją Biedronki

Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na stworzenie kampanii społecznej dla Fundacji Biedronki.

Będzie odpowiedzialna za opracowanie idei kreatywnej oraz przygotowanie kampanii ATL, w tym spotu telewizyjnego. Launch działań komunikacyjnych przewidziany jest na październik tego roku.

Nie ujawniono, ile i jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.

Fundacja Biedronki powstała w 2020 roku i skupia się na rozwijaniu programów pomocowych, których beneficjentami są głównie osoby starsze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP