DDB Warszawa wygrywa przetarg Durexa

Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na współpracę z marką Durex (Reckitt), kojarzoną głównie z prezerwatywami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa wygrywa przetarg Durexa

Agencja DDB Warszawa będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację lokalną oraz adaptacje materiałów globalnych do największych kampanii Durex.

Agencja współpracuje z marką już od ponad roku, przez ten czas przygotowała szereg kampanii i projektów strategicznych i komunikacyjnych.

W ubiegłym roku przygotowała m.in. akcję  „Głośni w łóżku”, która w przewrotny sposób zwracała uwagę na rolę rozmowy w związku.

W projekt  zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid).

Kampania wzbudziła kontrowersje, emisji spotu z parą mężczyzn odmówiła TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"