De’Longhi Polska: Michał Więcko dyrektorem zarządzającym, Jakub Gawroński szefem marketingu

Michał Więcko awansował na dyrektora zarządzającego De’Longhi Polska zastępując Tomasza Olszewskiego. Nowym dyrektorem marketingu firmy został z kolei Jakub Gawroński, dotychczas związany z Procter & Gamble Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
De’Longhi Polska: Michał Więcko dyrektorem zarządzającym, Jakub Gawroński szefem marketingu
Michał Więcko

Michał Więcko, dotychczasowy dyrektor marketingu De’Longhi Polska, objął funkcję dyrektora zarządzającego firmy.  Do jego obowiązków należy kierowanie firmą w Polsce oraz dalszy rozwój należących do spółki marek Kenwood, De’Longhi oraz Braun.

Michał Więcko na stanowisku dyrektora zarządzającego zastąpił Tomasza Olszewskiego, który zajmował je od 2013 roku. Wkrótce Olszewski obejmie funkcję dyrektora zarządzającego De'Longhi w Afryce.

Michał Więcko związany jest z De’Longhi Polska od trzech lat. Jako dyrektor marketingu spółki zwiększył udziały firmy w rynku AGD oraz wzmocnił wizerunek wchodzących w skład De’Longhi marek.

Wcześniej był dyrektorem marketingu w Makro Cash and Carry Polska oraz dyrektora marketingu strategicznego kilku kategorii produktów w Procter & Gamble.

W związku z awansem Michała Więcko, nowym szefem marketingu De’Longhi Polska został Jakub Gawroński, który przeszedł z Procter & Gamble Polska. Pracował tam ponad dziesięć lat. Ostatnio Central Europe Traditional Trade Leader.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu