De'Longhi wybrało Advanced Public Relations

Działaniami PR marki De'Longhi, włoskiego producenta m.in. ekspresów do kawy, od stycznia 2016 roku zajmuje się agencja Advanced Public Relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
De'Longhi wybrało Advanced Public Relations

Do zadań Advanced Public Relations należą przygotowanie i realizacja strategii komunikacji marki, relacje z mediami oraz koordynacja testów produktowych.

Współpracę nawiązano w drodze przetargu.

Za działania ze strony agencji odpowiada Kamil Gołdy.

Umowa została podpisana do końca 2016 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech