DEALZ W HOMEPARK RAWA!

Fundusz Pradera European Retail Parks, właściciel parków handlowych HOMEPARK, poszerza dywersyfikację oferty handlowej w Homepark Rawa w Katowicach. 28 lutego nowy sklep sieci Dealz rozpoczął swoją działalność w obiekcie, oferując na 436 metrach kwadratowych ponad 3,000 produktów znanych marek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Homepark Rawa w Katowicach to jeden z czterech parków handlowych, należących do portfela inwestycyjnego Pradera European Retails Parks. Zlokalizowany jest w centrum Katowic,  z doskonałym dostępem do węzłów komunikacyjnych, dzięki czemu jest doskonałą destynacją zakupową dla mieszkańców całej aglomeracji śląskiej. Do tej pory centrum oferowało artykuły do wykończenia i urządzania wnętrz z wiodącą w tej kategorii marką Mebloo. W ciągu ostatnich dwóch lat w obiekcie otworzył się supermarket Biedronka, sklep sieci Rossmann, nowoczesny salon Mediaexpert oraz sklep z artykułami dla domowych pupili Maxi Zoo. W lutym 2023 roku ofertę dopełnił sklep Dealz.

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania. Dziś jest ich już ponad 180, a w najbliższych miesiącach powstaną kolejne sklepy, takie jak najnowszy z nich – w Homepark Rawa.

Znajdziemy tutaj szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek zapewniających wyjątkowy wybór artykułów: spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek, narzędzi i produktów dla zwierząt. Ideą przewodnią sieci Dealz jest przekonanie, że każdy zasługuje na produkty wysokiej jakości w korzystnych cenach.

Widzimy jak rozwijają się sklepy Dealz i cieszymy się, że kolejną lokalizacją w tym rozwoju jest Homepark Rawa. Oferta tej sieci doskonale uzupełnia odnowione portfolio naszego centrum handlowego. Dotychczasowy rozwój Homepark Rawa sprawia, że klienci oczekują tutaj nowości, ciekawych ofert zarówno jeśli chodzi o różnorodność marek, jak i cenową atrakcyjność. Jestem przekonana, że Dealz wpisuje się w te oczekiwania z korzyścią dla naszych klientów i całego centrum handlowego” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Uroczyste otwarcie sklepu zapoczątkowało przecięcie wstęgi.  Maskotki Dealz będą nie tylko zachęcały do odwiedzin, ale oferowały vouchery dla pierwszych 100 klientów. Całości dopełniła degustacja produktów, kolorowe balony i specjalna powitalna gazetka z najnowszymi, bardzo atrakcyjnymi ofertami. 

Otwarcie nowego sklepu w Homepark Rawa promowane jest w lokalnych radiach i portalach internetowych, łącznie z kampanią mobilną i wysyłaniem powiadomień w aplikacji blix. Uruchomiono też kampanię na facebooku z tym wydarzeniem.

Po kampanii otwarciowej klienci Homepark Rawa, co 2 tygodnie, będą otrzymywać nową gazetkę promocyjną z najnowszymi ofertami sklepu. 

„Dzięki skutecznej i konsekwentnie wdrażanej strategii najmu Homepark Rawa jest obecnie skomercjalizowany w 100%. Nowy sklep Dealz w Homepark Rawa to najlepsze potwierdzenie aktualnego trendu ekspansji marek z segmentu value. Polacy cenią tego typu sklepy za kompleksowość ich oferty i dobry stosunek ceny do jakości produktów. Dlatego w nadchodzących miesiącach możemy spodziewać się kolejnych tego typu otwarć, tym bardziej, że rozwój sieci value retailers idzie w parze ze wzrostem liczby parków handlowych, które są obecnie najszybciej rosnącym formatem nieruchomości handlowych w Polsce” – komentuje Marta Słysz, Associate, Retail Agency, Cushman & Wakefield.

Sieć HOMEPARK należy do funduszu Pradera European Retail Parks. Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

HOMEPARK – to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki  i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, JYSK, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.  

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliardy euro zawiera 57 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, oraz Abu Dhabi, posiadających łącznie ponad 2,500 sklepów. (www.pradera.com). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"