Debatę prezydencką w TVP oglądało 3,1 mln widzów, wywiad z Komorowskim w Polsacie - 1,7 mln

Wtorkową debatę kandydatów na prezydenta w TVP1 i TVP Polonia śledziło łącznie 3,15 mln widzów, podczas gdy 4,4 mln oglądało TVP2 emitującą wtedy głównie „M jak miłość”. Pierwsza część rozmowy z Bronisławem Komorowskim przyciągnęła w Polsacie 1,47 mln osób, a cały wywiad w Polsat News oglądało 211,9 tys.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Debatę prezydencką w TVP oglądało 3,1 mln widzów, wywiad z Komorowskim w Polsacie - 1,7 mln
Debata przed wyborami prezydenckimi w 2015 roku, fot. TVP

Debata dziesięciu kandydatów startujących w wyborach prezydenckich była nadawana we wtorek od godz. 20.25 do 21.58. Według danych Nielsen Audience Measurement, w TVP1 oglądało ją średnio 2,9 mln osób, zapewniając stacji 18,26 proc. udziału w rynku, natomiast w TVP Polonia - 247,2 tys. osób, co dało 1,56 proc. udziału. Wśród widzów w wieku 16-49 lat oglądalność programu wyniosła, odpowiednio, milion i 129 tys. widzów, a udziały - 15,66 i 2,01 proc.

W porze emisji debaty liderem oglądalności była TVP2, emitująca wtedy końcówkę „Barw szczęścia”, „M jak miłość” i program z kulisami jego produkcji oraz początek „ Magazynu Ekspresu Reporterów”. Stacja przyciągnęła 4,45 mln widzów, co dało jej 28,06 proc. udziału w rynku, oraz 1,47 mln tych w wieku 16-49 lat (22,95 proc. udziału).

Debata zanotowała natomiast wyższą oglądalność niż emitowane wtedy programy TVN i Polsat. Ten pierwszy kanał (nadający o tej porze końcówkę „Na Wspólnej”, „Ugotowanych” i początek „Prawa Agaty”) przyciągnął 1,21 mln widzów (7,64 proc. udziału), w tym 528 tys. z grupy wiekowej 16-49 lat (8,24 proc.), a drugi (pokazujący „Hell’s Kitchen” i początek „Tajemniczego składnika”) - 1,09 mln widzów (6,85 proc. udziału), w tym 687,5 tys. tych w wieku 16-49 lat (10,59 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kandydaci-na-prezydenta-krytykuja-media-publiczne ##

Debata w TVP była równocześnie transmitowana w radiowej Jedynce i Radiu RDC oraz serwisach internetowych TVP.info, Onet.pl i WP.pl.

W debacie nie wziął udziału urzędujący prezydent Bronisław Komorowski, który za to godzinę wcześniej udzielił wywiadu w studiu Polsat News (rozmowa została zorganizowana przez stację wspólnie z „Rzeczpospolitą”). Wywiad, emitowany od 19.30 do 20.30, oglądało średnio 211,9 tys. osób, co dało 1,56 proc. udziału w rynku (w tym 72,5 tys. widzów i 1,42 proc. udziału w grupie wiekowej 16-49). Pierwsze pół godziny rozmowy zostało też pokazane w otwartym Polsacie, gdzie przyciągnęło 1,47 mln widzów (11,59 proc. udziału), w tym 552,7 tys. w wieku 16-49 lat (11,53 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/co-kandydaci-na-prezydenta-sadza-o-oplacie-audiowizualnej ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online