Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon, będąca odsłoną platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)

Spot telewizyjny „Decathlon Back to Sport“ promuje ofertę sprzętu sportowego dla dzieci i młodzieży, jak np. okularów wodnych czy koszulek sportowych. Kampania potrwa do 9 września.

Akcji towarzyszy cykl eventów „Back to Sport“ w 26 sklpach Decathlon. Przybliżają one dzieciom i rodzicom poszczególne dyscypliny sportu i pokazują możliwości ich uprawiania. W ten sposób sieć chce zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu, obudzić w młodzieży szkolnej sportowe pasje i pokazać jak wiele różnych sportowych dyscyplin znajduje się w zasięgu ich ręki.

Trwająca kampania to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Poprzednie kampanie promowały hulajnogi, sprzęt do biegania i rowery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"