Deezer postawił na 24/7 PR i 24/7 Digital

Agencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital zwyciężyły w przetargu na obsługę marki Deezer w Polsce. Globalny serwis streamingu muzycznego powierzył im kompleksową obsługę public relations swojej marki oraz realizację działań z obszaru digital.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy, 24/7 PR zajmie się stałą obsługą firmy w Polsce. Agencja interaktywna 24/7 Digital będzie realizować działania z obszaru digital relations.

Za realizację projektu z ramienia obu agencji odpowiadają: Augustyn Lauks (junior account manager), Katarzyna Fabjaniak-Czerniak (senior account manager) oraz Karolina Muszyńska (community manager).

Agencje pozyskano na drodze przetargu. Nie ujawniono na jaki okres podpisano umowę, ponieważ “jest ona objęta klauzulą poufności”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"