Delecta akcją konsumencką i kampanią „Prosto z serca” promuje desery

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Delecta (należącej do Bakallandu) promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką „Powiedz to na słodko”. Za realizację tych działań odpowiadają agencje MullenLowe Warsaw i Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Delecta akcją konsumencką i kampanią „Prosto z serca” promuje desery

Spoty reklamowe emitowane w serwisach VOD promują Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada. Równolegle prowadzona jest ogólnopolska akcja „Powiedz to na słodko” zachęcająca konsumentów do emocjonalnych gestów.

W jej ramach do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejkiz wyznaniami.

Kampania potrwa do 12 listopada br.

Kreację spotu przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Jedną z ostatnich większych aktywności marki Delecta była m.in. realizowana na początku roku kampania, w której promowano zimowe warianty kisiel tej marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa