Delio z kampanią pełną magii i niespodzianek

„To nie magia, to delio” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania, w ramach której supermarket online zachęca konsumentów do odkrycia magii zakupów w delio. Usługa poprzez działania i porównanie do magii promuje bogactwo swojego asortymentu w atrakcyjnych cenach, a także szybkość dostaw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Delio z kampanią pełną magii i niespodzianek

Najnowsza kampania delio obejmuje ona przede wszystkim działania w outdoorze. Mieszkańcy Warszawy oraz Krakowa zobaczą w swoich miastach kreacje pokazujące największe zalety zakupów w delio: szybkość, czyli dostawę nawet w dwie godziny od złożenia zamówienia oraz taniość, która w delio oznacza bardzo atrakcyjne ceny wybranych produktów z asortymentu. Jest to początek działań promocyjnych marki przed okresem świąt Bożego Narodzenia.

- Rozwiązania zastosowane w delio to nie czary, lecz odpowiedź na dzisiejsze wyzwania. Nasze procesy logistyczne działają niczym zaklęcia teleportacyjne, gwarantując, że zamówienia naszych klientów pojawią się przed ich drzwiami już nawet w dwie godziny. Dodatkowo, w trakcie kampanii oferujemy atrakcyjne promocje, dzięki którym każdy koszyk staje się magicznie lekki dla portfela – mówi Iga Sołowińska, communication manager w delio. 

To właśnie dostawa w dwie godziny ma być największym wyróżnikiem delio na tle konkurencji e-grocery. Supermarket online działa przez siedem dni w tygodniu, nawet w niedziele niehandlowe czy święta. 

Za stworzenie platformy komunikacji "To nie magia, to delio" oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Stor9, a zakup mediów był po stronie agencji Zenith.

Jak działa delio?

delio działa w Polsce od marca zeszłego roku, a swoim zasięgiem objęło znaczną część Warszawy oraz Krakowa. Zamówienia w delio dostarczane codziennie od 7 do 23. Użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru zakupów tego samego lub następnego dnia. Firma zapewnia, że zakupy mogą dotrzeć do klienta już nawet w dwie godziny od złożenia zamówienia. Dostawa w ramach usługi kosztuje 5,90 zł, ale staje się darmowa, gdy wartość koszyka przekroczy już 99 zł. 

Ponadto, dzięki modelowi dostaw na rano, delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce. Usługa działa na podobnej zasadzie co cateringi dietetyczne. Wystarczy złożyć zamówienie do godziny 12 w południe, a już tej samej nocy, między północą a 8 rano zakupy zostaną dostarczone prosto pod drzwi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu