Większość amerykańskich kiosków firmy o nazwie 'Dell DirectStore', które zaczęły powstawać w 2002 roku, znajduje się wwielkich centrach handlowych - informuje serwis TechWeb.
Decyzja o ich zlikwidowaniu została podjęta w ramach nowejstrategii producenta komputerów, polegającej na zrezygnowaniu zestosowanego przez 23 lata systemu sprzedaży bezpośredniej tylkopoprzez pocztę, zamówienia telefoniczne i internet. Obecnie pecetyfirmy można już kupić w ponad 10 tysiącach sklepów na całym świecie(m.in. w sieciach Wal-Mart, Best Buy, Carrefour i Tesco).
W zamykanych kioskach klienci mogli jedynie przetestowaćprodukty firmy i złożyć zamówienie. Nie mieli natomiast możliwościkupienia sprzętu na miejscu. Decyzja Della nie dotyczy około 50tego samego typu punktów poza USA, zlokalizowanych m.in. w Kanadziei Japonii.

źródło: TechWeb











