Pod hasłem "Odkryj naszą naturę" rozpoczęła się telewizyjna kampania jogurtów Bakoma Premium. Spot reklamowy dla potrzeb promocji przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Kampania potrwa przez 3 miesiące. Jej celem jest poinformowanie o rozpoczęciu promocji konsumenckiej oraz wzrost sprzedaży jogurtów Premium.
Kampania obejmie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Media na jej potrzeby zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. Koncepcję promocji konsumenckiej, projekty opakowań i materiałów POS oraz obsługę logistyczną przygotowała agencja IQ Marketing.
Spot reklamowy Bakomy przypomina o wyjątkowości jogurtów Premium, które powstają z najlepszych owoców i prawdziwego mleka. Reklama informuje również o trwającej promocji konsumenckiej - największej w dotychczasowej historii Bakomy.

Do wygrania w niej jest: 100 rodzinnych weekendów w najpiękniejszych miejscach Polski w obiektach Polish Prestige Hotels & Resorts (m.in. Zakopane, Sopot, Krynica), a także miesięczny zapas jogurtów dla 500 osób. Aby wygrać weekend lub zestaw firmowy, trzeba odnaleźć odpowiedni znaczek na odwrocie wieczka.
Wśród uczestników promocji zostanie także rozlosowana nagroda główna - 3 samochody marki Seat Ibiza. Aby mieć szansę na ich wygraną, wystarczy wysłać na adres podany na opakowaniu 5 wieczek z dowolnych jogurtów Premium. Co miesiąc będzie losowany jeden samochód.
Seria jogurtów Bakoma Premium, która jest objęta promocją, ma na opakowaniach wielkie, żółte słoneczko. Promocja potrwa do 15 grudnia 2004 roku.











