Communication Unlimited opracuje i wdroży dla Desa Unicum nową strategię marketingową. Agencja zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii promocyjnych marki w mediach. Będzie również odpowiedzialna za realizację projektów specjalnych oraz doradztwo w zakresie zintegrowanej komunikacji.
Współpraca Desa Unicum z Communication Unlimited jest efektem wcześniejszych wspólnych działań klienta i wewnętrznej marki agencji CU Art., zajmującej się doradztwem w łączeniu sztuki z biznesem
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-szlaska-head-of-pr-communication-unlimited ##
- Firmy zajmujące się sztuką to szczególne i wymagające marki, bo w ich przypadku świat doświadczeń klientów jest zdecydowanie szerszy, bogatszy i wielowymiarowy niż w przypadku marek produktowych. Tym bardziej cieszymy się na współpracę. Wykorzystanie sztuki w marketingu i marketingu w sztuce przekłada się na biznesowy sukces naszych klientów - mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Umowę pomiędzy Desa Unicum a Communication Unlimited podpisano na czas nieokreślony.











