Stare kolory w logo zastąpił granatowy i limonkowy, a asterysk, czyli popularna „gwiazdka”, ustąpiła miejsca wykładnikowi potęgowania zapisanemu jako „x”. Zmiany te pociągnęły za sobą odświeżenie całej dotychczasowej identyfikacji wizualnej firmy oraz nowej strony www.
Na górze nowe logo agencji, na dole poprzednia wersja

Agencja dfusion rozwija portfolio usług
Nowe usługi w ofercie są dopełnieniem strategii firmy, zakładającej kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od pomysłu, przez współpracę z mediami i influencerami, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.
– Naszym celem było stworzenie oferty według założenia „one stop shop”, gdzie wszystkie usługi i produkty klient zamawia w jednym miejscu. Obecnie firmy nie tylko szukają agencji potrafiących realizować działania Public Relations czy obsługiwać kanały social media. Chcą strategii opartej na danych, świetnych pomysłów i elastycznego doboru narzędzi – mówi Kamil Kozłowski, członek zarządu dfusion communication.

Jak podano w komunikacie "wraz z dokonującym się w komunikacji zwrotem w stronę data driven PR, agencja rozwija także wewnętrzny zespół analiz". W tym celu wzmocniono kompetencje działu dfusion insights, który od ponad dwóch lat dostarcza klientom agencji i pozostałym odbiorcom pogłębione analizy dotyczące trendów, sytuacji w różnych sektorach rynku, działań konkurencji i oczekiwań społecznych.











