DHL ogłasza przetarg na globalny budżet kreatywny

Firma DHL ogłosiła przetarg na swój globalny budżet kreatywny.Zmusiła ją do tego decyzja agencji Ogilvy & Mother, którazrezygnowała z obsługi firmy w tym zakresie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Informację potwierdziła Anita Gupta, wiceprezes i szefkomunikacji korporacyjnej DHL na regiony Azji i Pacyfiku oraz EMEA(Europa, Bliski, Wschód i Afryka). Według niej, w przetargu nabudżet zajmującego się przewozem przesyłek i logistykąprzedsiębiorstwa, udział weźmie wiele agencji reklamowych, ale nieujawniła nazwy żadnej z nich.

Przyczyną rezygnacji Ogilvy & Mother, która obsługiwała DHLod 2007 roku, jest najprawdopodobniej udział agencji w przetargu naglobalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów