Diageo edukuje na temat odpowiedzialnego picia alkoholu

Firma Diageo, właściciel takich marek alkoholowych, jak Johnnie Walker, Crown Royal, wódki Smirnoff rozpoczęła kampanię, która ma zwiększyć wiedzę na temat alkoholu. Działania realizuje agencja albo albo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Diageo edukuje na temat odpowiedzialnego picia alkoholu

Po ponad dekadzie od pierwszej edycji kampanii społecznej „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”, tym razem akcja prowadzona jest pod hasłem DrinkIQ, prowokując do dyskusji pytaniem: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?”.

Autorski program DRINKiQ z dedykowaną globalną platformą drinkiq.com ma na celu zwiększanie świadomości społecznej o alkoholu, w tym np. jak być odpowiedzialnym gospodarzem, jak wytłumaczyć dzieciom dlaczego nie wolno im sięgać po alkohol, jak alkohol oddziałuje na organizm, ale i w jakich sytuacjach spożywanie alkoholu jest niewskazane. Na stronie znaleźć można artykuły, quizy i poradniki.

Kampania ta jest częścią długofalowej strategii Diageo, której celem do 2030 roku jest dotarcie do ponad miliarda użytkowników na świecie z przesłaniem na temat odpowiedzialnego picia napojów alkoholowych. Diageo od lat angażuje się w działania edukacyjne i uświadamiające, wierząc, że sukcesem każdej marki powinna stać odpowiedzialność społeczna firmy.

Za opracowanie spójnej strategii komunikacji na kanały social media marki (Facebook, Instagram) oraz wdrożenie działań zwiększających konwersję na stronę internetową odpowiada agencja albo albo.

Nadrzędnym celem strategii jest budowa i wzrost świadomości społecznej na temat odpowiedzialnego picia alkoholu. Akcja edukacyjna realizowana jest m.in poprzez moduły warsztatowe, kursy oraz quizy. Kampanię budującą świadomość wspierać będą także działania z zakresu influencer marketingu.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online