Dialog: ma dobry wizerunek

W oczach małych i średnich przedsiębiorców jest Dialog najlepszą firmą telekomunikacyjną w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według badań przeprowadzonych w maju 2004 roku przez TNS OBOP, Telefonia DIALOG S.A. ma najkorzystniejszy wizerunek wśród operatorów telefonii stacjonarnej, wyraźnie dystansując konkurencję. W oczach małych i średnich przedsiębiorców jest najlepszą firmą telekomunikacyjną w Polsce.

Dialog ma najlepszy wizerunek wśród najważniejszych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce (TP S.A., Netia, NOM, Tele2). Jest najczęściej rozważanym operatorem wśród deklarujących chęć zmiany operatora.

"Znakomity wizerunek naszej marki to przede wszystkim efekt ostatniej kampanii marketingowej 1011 - ale nie tylko. To rezultat konsekwentnej pracy i realizacji założeń strategicznych nastawionych właśnie na zadowolenie naszych abonentów" - mówi Paweł Tomys, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży. "Wyniki badań świadczą same za siebie - potwierdzają trafność obranej drogi. Jestem przekonany, że to stabilna tendencja."

Badanie TNS OBOP wykazało również wzrost znajomości marki DIALOG - potwierdza to bardzo wysoką skuteczność majowej kampanii marketingowej dla usługi 1011. Wskaźnik znajomości spontanicznej Dialogu wśród wszystkich badanych firm wzrósł o 4 punkty procentowe i wyniósł 21 %. Dla firm małych wzrósł on o 1 punkt procentowy, zaś w przypadku średnich firm o 6 punktów procentowych. O 7 punktów procentowych wzrósł również wskaźnik znajomości wspomaganej Dialogu wynosząc wśród wszystkich badanych 47 %. Wskaźnik ten wzrósł dla małych firm o 4 punkty procentowe, zaś dla firm średnich o 11 punktów procentowych. Kampania charakteryzowała się bardzo niskim kosztem pozyskania 1 punktu procentowego znajomości spontanicznej. Koszt ten był kilkukrotnie niższy w porównaniu z innymi kampaniami wizerunkowymi operatorów telekomunikacyjnych.

Celem kampanii produktowej była promocja tanich połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z wykorzystaniem prefiksu 1011, oferowanych przez Dialog w całej Polsce od listopada 2003 roku. Przekaz kampanii oparty był na komunikacie: "Klient ma zawsze rację". W ten sposób Dialog kontynuował rozpoczętą w styczniowej kampanii wizerunkowej budowę wizerunku operatora, który podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany i przyjazny. Kampania adresowana była do małego i średniego biznesu - badanie efektywności przeprowadzono na grupie docelowej, czyli wśród firm, które nie korzystają z usług Dialogu i generują rachunki o wartości do 5000 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"