Dialog ma najbardziej zadowolonych klientów na rynku

Letniej rewolucji na rynku telekomunikacyjnym ciąg dalszy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych wyników badania Telecoms Index za maj 2004 Telefonia DIALOG S.A. zajęła I miejsce pod względem satysfakcji klientów.

Wyniki raportu TNS Telecoms Index (maj 2004) badającego satysfakcję z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej pokazały, że średni poziom zadowolenia klientów Dialogu w maju br. wyniósł 7,7 punktów i był najwyższy ze wszystkich porównywanych operatorów telefonii stacjonarnej (dla przykładu TP S.A. - 6,3 punktów, Netia - 7,3).

W tym samym badaniu średni odsetek zadowolonych klientów Dialogu (którzy określili swój poziom satysfakcji na 8,9 lub 10 punktów) wyniósł 67 %, co oznacza wzrost w porównaniu do kwietnia o 10 punktów procentowych (dla porównania TP S.A. - 35, Netia - 59).

Telefonia DIALOG S.A. niezmiennie pozostaje liderem pod względem wskaźnika rekomendacji - jest rekomendowana przez największy w porównaniu z innymi operatorami odsetek swoich klientów. W badaniu z maja 2004 wyniósł on 80% (TP S.A. - 56%, Netia - 68%).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów