Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet

Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek serię napoju Diet Coke w butelkach, z których każda jest inna.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet

Pomysł narodził się w izraelskim oddziale koncernu. Jego twórcy zamierzali jak najbardziej spersonalizować wygląd butelek, w których sprzedawany jest napój Diet Coke.

W rezultacie powstała seria 2 mln szklanych opakowań, z których każde jest oklejone etykietą posiadającą jedyny i niepowtarzalny wzór. Było to możliwe dzięki specjalnemu algorytmowi zastosowanemu w maszynie do pakowania, która jednocześnie przygotowuje unikalne naklejki.Wcześniej koncern Coca - Cola próbował już akcji promocyjnej opartej na personalizacji butelek zawierających popularny napój. Wówczas chodziło o etykiety z popularnymi imionami.

Diet Coke w nowatorskich opakowaniach jest na razie sprzedawana wyłącznie w Izraelu. Nie wiadomo, czy akcja zostanie rozszerzona także na inne rynki.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu