Digital Indoor AMS w 16 centrach handlowych EPP

AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP, zarządcy centrów handlowych. AMS od marca obecny jest m.in. w stołecznej Galerii Młociny czy Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Digital Indoor AMS w 16 centrach handlowych EPP

Podpisanie umowy z firmą EPP powiększyło pulę centrów handlowych w ofercie AMS o 30 proc., co przekłada się na dostępność reklamową w 71 obiektach handlowych w 22 aglomeracjach w Polsce.

Do digitalowego portfolio marki dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo.

– Angażujące treści oraz wysoka jakość nośników oferowane przez AMS doskonale wpisują się w nowoczesny wizerunek naszych obiektów oraz pozwalają najemcom jeszcze lepiej informować o ofertach i komunikować się z klientami odwiedzającymi nasze centra handlowe – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu EPP.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ams-rozliczenie-cost-per-mile ##

AMS w Galerii Młociny

W ramach kontraktu w galeriach pojawią się nośniki Digital Indoor o wystandaryzowanym układzie pionowym. Dodatkowo w Galerii Młociny w Warszawie, firma będzie zarządzała 3 nośnikami wielkoformatowymi – Digital Indoor Spectacular.

– Powiększenie oferty o 16 centrów handlowych zarządzanych przez EPP otwiera naszym klientom dostęp do konsumentów w 22 aglomeracjach i miastach, które zamieszkuje około 50 proc. populacji Polski. Dodatkowo od początku roku oferujemy reklamę w elastycznym modelu rozliczeniowym CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu AMS.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele