Digital Signage w hotelach Accor na antypodach

W australijskich hotelach sieci Accor wystartował system Digital Signage, którego potencjalni odbiorcy to ponad 5,8 mln gości hotelowych rocznie.

km / 4press
km / 4press
Udostępnij artykuł:

Docelowo system ma się składać ze 150 paneli, zainstalowanych przy windach, w holach recepcyjnych, barach oraz salach konferencyjnych. Dotychczas zamontowano 53 panele w hotelach wszystkich kategorii: Pullman, Grand Mercure, Novotel, Mercure, Ibis, All Seasons oraz Formule 1. W ten sposób przekaz z ofertą usługową dotrze do wszystkich grup odbiorców, od gości podróżujących w celach biznesowych (60% wszystkich klientów) do turystów, korzystających z noclegów tylko raz w roku.

Reszta wyświetlaczy zostanie zainstalowana w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Źródło: 4press

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela